2010. november 3., szerda

8.rész

Alicet beíratták az új iskolába.
- Na indulok =/. Gwen..én félek.
- Nem lesz semmi baj. Majd meglátod, hogy kedvesek lesznek veled. :)
(Egy faszt voltak azok :D)
tanárnő: -Gyerekek had mutassam be nektek az új osztálytársatokat Alicet!:)
- Sziasztok:$
- BUZI EMOS. - ordított egy síkagyú
- :(
Órák után találkozott egy sráccal.
-Öhm. Nem ismerlek én valahonnan? Olyan ismerős vagy..
- Szia!:D Nem hiszem soha nem láttalak. Új vagy?
- Igen most írattak be:$. Alice vagyok.
- Én Geri. :)
- Szia. Öhm..
- Merre laksz?
- Háát. Az erdőben.
- Micsoda?:D Ne hülyéskedj.
- Nem hülyéskedek. Komolyan. Egy kastélyban :)
- Ott csak 1 kastély van :D a Baltson kastélyban?
- Igen ott:)
- Úgy tudtam, hogy ott nem lakik kislány o.O
- Nem rég költöztünk oda apámmal.
- Világos :) ... Minden oké? Olyan letörtnek látszol :S
- Hát. Annyira bosszant, hogy még csak ma jöttem, mégis mindenki utál :(
- Nem mindenki :)
- :$
- Hány éves vagy?
- Hamarosan 14 :) te?
- 15 :P
- Akkor hogy- hogy általánosba jársz? o.O
- Buktam xDD
- ohh.
- :D Holnap is jössz?
- Persze :$
- Akkor várlak :) de most mennem kell, anyám kinyír:P
- Oké:) Szia.
- Szia. Puszi:$
-:$:$

:D:D:D Ez most ennyi volt kövi részben nem tom még milesz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése