2010. november 3., szerda

6.rész

Az aktus közben valaki benyitott.
- Úristen. És ha anyám az? Kifog titeket dobni a házból.
- Ne aggódj már. Nem lesz semmi baj:)
- De én félek. Áhh felöltözök :S
- Ne menj el :( Nem volt jó?
- De. Nagyon is. De félek ha meglátta anyám..akkor mi lesz?:S
- Nem látta meg. Nyugi :)
- Mindegy.
Azzal Julia fel öltött magára egy gyönyörű ruhát és lement.
Fenébe =/- mondta Raul miután a lány kiment.
- Anya...
- Mi az kincsem? :)
- Te jöttél be a szobámba?
- Igen..
- Ajj:( Amit láttál.. meg tudom magyarázni :(
- Semmi baj :) Egyből észrevettem, hogy lesz köztetek valami :)
- Szóval nem haragszol?
- Dehogyis. Hála az égnek csak 2 év a korkülönbség :D
- Igen :D
- :) Kérsz kakaót?
- Persze!
Gwen egy bögrébe öntötte a forró kakaót.
- És, hogy vett rá?
- Sehogy, én is akartam:)
- MI?! Tudod mit? Egy szart kapsz te nem kakaót! :@
- :O De anya. Jól van. Nem érdekel :'(
Azzal Julia kiviharzott a konyhából.
- pár héttel később -
- Raul! Raul! RAUL! Hol vagy már? -.-
- Jövök már jövök nyugi:D Na mi az?
- Terhes vagyok! :'(
- De az lehetetlen hisz vámpír vagy! :D
- Bazd te férfiállat nem érted, hogy terhes vagyok? Nem figyeltél? Engem befogadtak nem vagyok vámpír!
- Micsoda? :O Fenébe :S
- Most mit fognak szólni a többiek? :'(

Kövi részben elmondják a "nagy" hírt a szülőknek és lesz ami lesz:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése